Як краще продавати будинок в Україні

Продаж приватних будинків в Україні є не настільки популярною операцією з нерухомістю, щоб власники змогли знайти потрібну інформацію в інтернеті в повному обсязі. Саме тому більшість громадян країни вважають за краще співпрацювати з агентствами нерухомості, якщо потрібно продати свою власність. Але комісійні при продажу будинку занадто великі, через що окремі власники відмовляються від такої співпраці. Вони вважають за краще діяти самостійно, щоб отримати від угоди максимальний прибуток.

При самостійному продажі будинку вам необхідно запастися часом і терпінням. Спочатку потрібно вивчити великий обсяг інформації, і тільки після цього допускається вихід на реальний ринок нерухомості України.

Щоб продати будинок, потрібно розділити весь процес на 2 основні етапи:

  1. Підготувати об'єкт до продажу
  2. Рекламувати, поки не будуть знайдені покупці

На кожному етапі необхідно зупинитися докладніше.

Підготовка будинку до продажу

В процесі проведення передпродажної підготовки в першу чергу потрібно перевірити документи. Якщо папери не підготовлені до законного укладення угоди, необхідно спочатку зайнятися цим питанням, оскільки в іншому випадку ви точно не зможете законно продати свою власність.

Крім підготовки документів, потрібно також зайнятися зовнішнім виглядом об'єкта. Справа в тому, що покупці віддадуть перевагу варіанту, який приверне їх з різних сторін. Тому рекомендують виконати наступне:

  • Виконайте легкий косметичний ремонт. Вам потрібно зробити красивим тільки зовнішній вигляд, тому не потрібно витрачати на нього великі гроші. Потрібно прибрати тріщини і різні інші дефекти, щоб у покупців не було нарікань, а також щоб не давати додаткових підстав і аргументів для знижки;
  • Розставте акценти. У кожному будинку є місця, які виділяються на тлі інших. Вони є родзинкою. Щоб виділити їх, вам потрібно додати їм світла, поставити тут кімнатні рослини або повісити штори. Тоді покупець точно помітить цю родзинку без вашої вказівки;
  • Підготуйтеся до реклами вашої пропозиції. Люди будуть оглядати будинок повністю, і вам потрібно підтримувати їх бажання купити об'єкт за допомогою невимушеної реклами. Для цього в кожному приміщенні виділіть 1-2 сильні сторони, і розкажіть про них клієнтам. Наприклад, одна кімната може виявитися сонячною, інша - темною, але дуже затишною і т.д .;
  • Оцініть будинок поглядом покупця. Постарайтеся відкинути всі емоції, і дивіться на об'єкт так, як ніби ви тільки будете в ньому жити, і до цього раніше ніколи не жили.

Всі будинки Київської області ви знайдете на сайті DOM.RIA. Це найбільша база нерухомості в Україні, тому тут найпростіше купувати, так само як продавати будь-які об'єкти.

Сайт DOM.RIA є найкращим в порівнянням з конкурентами, оскільки надає користувачам реальну і практичну підтримку. Спеціальні працівники цього сайту відправляються в квартири з перевірками, де вони ретельно і уважно документують всі параметри. Потім вони роблять панорамні знімки всіх приміщень, щоб користувачі могли вивчити об'єкт за зовнішніми характеристиками. Тому на сайті представлена ​​тільки перевірена і достовірна інформація, і не потрібно переживати, що ви потрапите на фейкове оголошення.

Правильна реклама пропозиції

Щоб залучити покупців, необхідно дати правильне оголошення, повністю засноване на реальних відомостях. Не можна обманювати клієнтів, оскільки вони все одно розкриють ваш обман. Це призведе до втрати реального покупця.

Щоб оголошення приваблювало покупців, необхідно керуватися наступними правилами:

  • Максимальна кількість фотографій. Але фотографії повинні бути якісними, не розмитими. Краще робити їх в світлий час доби, природне освітлення робить об'єкт більш привабливим і затишнішим. Не можна викладати оголошення без фотографій, такі пропозиції майже ніколи не розглядаються покупцями.
  • Детальний і діловий опис. Не варто використовувати ліричні відступи, вся інформація повинна стосуватися тільки будинку та прибудинкової території.
  • Ніяких помилок в тексті. Якщо в тексті будуть помилки, покупці не зможуть сприймати вас серйозно. З більшою часткою ймовірності вони розглянуть інші пропозиції.
  • Максимальна кількість контактів для зв'язку. Також вам потрібно постаратися завжди бути на зв'язку і швидко відповідати на дзвінки, щоб не упустити нетерплячого клієнта.

Щоб дати грамотну і ефективну рекламу, рекомендується заздалегідь вивчити інші оголошення. Так ви зможете виділити в них найважливіші і привабливі для вас моменти, щоб в майбутньому використовувати їх у власному оголошенні. Також рекомендується вивчити інформацію на тематичних сайтах про те, як правильно складати і оформляти пропозицію.

Comments