Месенджери вже давно стали ключовим каналом зв’язку не лише у приватному житті, а й у бізнесі. Ми спілкуємось, працюємо, робимо покупки, замовляємо послуги через месенджери. Тому що це зручно та швидко. Для компаній з e-commerce та сфери послуг спілкування з аудиторією через месенджери також стало звичним.
Вся аудиторія месенджерів – потенційні та реальні клієнти бізнесу. Проблема лише у тому, як зробити процес комунікації з ними максимально простим та впорядкованим. Агрегатор месенджерів збирає докупи всі канали, які використовує компанія, у робочому вікні Crm-системи.
Менеджерам більше не потрібно перемикатися між десятками вкладок, а отже, буде менше втрачених діалогів, повідомлень без відповіді та незадоволених клієнтів.
Агрегатор месенджерів: як усе працює на практиці
Коли ви забезпечуєте багатоканальність, клієнт точно знає, що його повідомлення не загубиться, відповідь буде швидкою, а ви завжди на зв’язку, щоб вирішити проблему.
Агрегатори месенджерів акумулюють усі додатки та діалоги в одному вікні. Ось як це працює, наприклад, у KeyCRM:
- всі канали комунікації підтягуються у єдине робоче вікно – Telegram, Viber, Facebook Messenger, Instagram;
- менеджери бачать відкриті та закриті бесіди, а отже, не пропустять жодне повідомлення;
- crm можна підключити будь-яку кількість каналів без ризику блокування або додаткових оплат;
- повідомлення, запити та питання легко призначаються на відповідального виконавця прямо під час листування;
- створювати замовлення товару, запис послугу чи картку покупця також можна безпосередньо під час спілкування з клієнтом.
Це знімає частину навантаження з персоналу та дозволяє покращити якість обслуговування. Покупці точно оцінять такий підхід!
Чому агрегатор месенджерів потрібен кожній компанії
Згідно з дослідженням Nielsen Norman Group, 63% клієнтів воліли б звертатися до компанії через месенджери, ніж телефоном. Використовуйте це, щоб ефективно залучати та утримувати покупців.
Коли бізнес обмежує доступні канали зв’язку, він обмежує можливості потенційних клієнтів зв’язатися з ним. Якщо людина не може скористатися Viber або Instagram, щоб поставити запитання чи уточнити статус відправлення, це може стати фатальною помилкою.
Підключайте всі доступні менеджери, щоб не втрачати клієнтів, а про легку та ефективну обробку повідомлень подбає crm-ка.